Zwroty

Na mocy ustawy z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) klient ma prawo do odstąpienia od umowy, czyli zwrotu zakupionego w sklepie Azoli towaru, bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od dnia jego otrzymania.

Aby zwrócić zakupiony towar należy wypełnić papierowy formularz dołączony do paczki lub pobrany ze strony i odesłać produkt na adres:

Sklep Azoli, ul. Słowiańska 1, 76-212 Rowy

  1. Zwracany produkt powinien posiadać oryginalne metki i nie nosić żadnych oznak użytkowania (zapach perfum, papierosów, zabrudzenia)
  2. Produkt należy odpowiednio zabezpieczyć i zapakować, najlepiej w oryginalne pudełko.
  3. Koszt odesłania towaru ponosi kupujący. Produkt można odesłać pocztą polską lub kurierem. Nie przyjmujemy zwrotów do paczkomatów oraz paczek wysłanych za pobraniem.
  4. Zwrot środków nastąpi w ciagu 14 dni od otrzymania przez nas zwracanego produktu. W zależności od formy płatności, środki pieniężne zostaną zwrócone w ten sam sposób (przelewy24 poprzez przelewy 24, jeżeli przelewem tradycyjnym również poprzez przelew tradycyjny)
  5. Informacje o dokonaniu zwrotu prosimy wysłać również na adres mailowy zwroty@azoli.pl. W temacie wiadomości prosimy o nr zamówienia.

Formularz zwrotów możesz pobrać tutaj:


W przypadku kiedy zamówiony rozmiar okaże się nieprawidłowy należy postąpić jak przy procedurze zwracania produktu, a następnie dokonać ponownego zamówienia z innym rozmiarem. Nie prowadzimy wymian.

Jeżeli natomiast otrzymałeś/aś produkt niezgodny z zamówieniem, niezwłocznie nas o tym poinformuj. W takiej sytuacji to my bierzemy na siebie odbiór paczki od Ciebie i wysłanie prawidłowego produktu.

Reklamacje

Na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni od otrzymania towaru.

Do złożenia reklamacji niezbędne jest wypisanie formularza reklamacyjnego i opisanie powodu reklamacji. Następnie reklamowany produkt należy zapakować zgodnie z punktami, które znajdziesz w procedurze zwrotów.

W pierwszej kolejności postaramy się naprawić lub wymienić reklamowany produkt. Jeżeli okaże się to niemożliwe, zwrócimy pieniądze za zakup + wysyłkę. Zwrot kosztów transakcji robimy na konto bankowe.

Formularz reklamacyjny możesz znaleźć tutaj: